Friday 28 October 2011

I WONDER IF...

Hari ni ma bestie came to ma house and kitorang lepak2 macam los locos. We chatted on Facebook. Same laptop, different  browsers. Tak ada kerja.
Nyeh nyeh nyeh.. Aku kenakan sorang mamat malang ni yang suka cakap in a roundabout way.
Duh, kalaulah mamat tu tahu yang aku cakap benda real kat dia, mesti dia terharu gila.
Ah, tapi dia tu tak ada feeling so I said that I was just playing around and guess what? He said, "oh, okey2."
His ego was bigger than US combined with RUSSIA sampai dia tak nampak sorang hamba Allah ni punyalah in love kat dia walaupun tak nak mengaku (sometimes, bagi hint jugak ). Minah tu bukan aku, tau! Stay strong, minah!

"Wish me goodluck.."


Aku fahamlah orang gila bayang macam mana! However, aku pun fahamlah jugak yang perasaan tak boleh dipaksa. (Poyo~)
Kesh, aku tahu mamat tu dah telan bulat2 apa yang aku cakap tapi saja nak coverline. La la la~
MAMAT DENGAN MINAH TU TAK ADA KENA MENGENA DENGAN  KORANG SO QUIT GUESSING, BABY.



Ha, by the way masa nak update blog,
My Lord(!), 
Bila aku baca post2 yang lepas lagi2 part yang tu, I felt stupid. Its like I said, macam nak benamkan muka kat dalam bumi. Tapi aku dah delete, tapi...ah, WTF with that. Malu aku siot! Je suis si stupide! Tu lah, masa tulis tak ingat dunia! *Sobbing..

"I've got no place to hide.."


Then, we spent our times watching Youtube. And...and..to be specific,kitorang tengok video muchacho yang ada 3 or 4 accounts.
Oh, newborn stalker! Oh, tidak! Oh, damn!

Aisshhhh, aku suka giler yang pasal Lady Gaga. Kelakar gila and you looked cute errrrr....
Aku tak sangka suara kau macam tu. Actually, aku dah lupa suara kau macam mana. Nah, nah, nah, semua aku dah tengok. Tengok video orang, aku yang blushing macam minah kena sepak.
Gosh gosh gosh, I've spilled everything. Alah, I bet no one's gonna tell him....kot.

Bah, I'm so sleepy. My bed is waitin' for me. My pillow is 'screaming' my name. So goodnight besties. Have a good night sleep tonight. I said only tonight! Fine, I'm kidding. XOXO muah <3 haha