Thursday 27 October 2011

"Aku Ada Satu Rahsia tapi..."

Rahsia, rahsia, rahsia..."Kau ni nak berahsia aje dengan aku. Tumbok kang!"

Don't tell a soul that...


Semua orang ada rahsia diorang sendiri. Walaupun kekadang aku agak piss off bila orang kata, "Kau nak tau tak yang...ah, takpelah." Oh tidak! Nak bagitau, bagitau ajelah! Dah terlajak cakap dah pun! 
 
But ah, never mine, aku okay aje cuz I've got mine too. Just tak pernah bagi hint pasal rahsia aku. Aku pun malas nak desak kau pasal rahsia kau. Tarak guna memaksa dalam kehidupan kalau akhirnya benda tu sia-sia. Kosong. Tak bermakna. Wah, amboi, ewah, ter-over pulak!

Alah, rilex-lah. Rahsia je kot! Rahsia tu hal private kau, kan? Aku respect privacy kau macam mana kau respect privacy aku. Yes, that's me.
Anyway, this is just a post. Hopefully, no offense taken. Kah! Tengah gila sekejap. Haha