Wednesday 26 October 2011

2 tahun

Seorang pak cik obese berusia 43 tahun dari Ohio, Amerika Syarikat mati selepas diselamatkan oleh pegawai bomba. Pak cik ni katanya dah 2 tahun tidak bergerak ataupun berjalan dan akibatnya tubuh beliau melekat terus kat kerusi malas feveret dia. 


Here is the most disgusting part. Tubuh beliau melekat pada kerusi tersebut kerana tahi dan kencing yang dah terkumpul selama 2 tahun kat punggung dah jadi macam GAM! 


PERGHHHHHH. Pegawai bomba dan polis yang mengambil bahagian dalam operasi menyelamat dikatakan buang terus uniform yang dipakai mereka kerana terlalu geli dengan najis yang ditinggalkan. Ruang tamu rumah pak cik ni kepawww gila masa diorang datang.


Then, masa dia diselamatkan, keadaan dia teramatlah teruk sampai ada maggots kat badan dia macam aising atas kek. Haha ingat2 masa korang makan kek tau! Nah, nyesal aku cakap macam tu.


Tapi pak cik bertuah ni sangat lucky sebab ada girlfren setia yang suapkan makanan kat mulut dia yang busok tak berus gigi tu. Girlfren dia dah kata dah yang dia tu patut pergi Lonon Weight Management tapi dia tak nak. Dia lebih suka kat kerusi dia. So, tamatlah riwayat dia dalam keadaan yang jijik dan memalukan.


Sorry, no good pics available.