Monday 8 August 2011

We'll Be A Dream

Dua hari yang lepas, aku bermimpi tentang sesuatu yang aneh, tapi takde lah aneh sangat! Yang penting seronok lah...Sumpah ni mimpi betul. Bukan dibuat2!
Aku mimpi macam ni.....

Aku dengan mak aku  nak ke Johor, mak aku drive kat sebelah. Dalam mimpi tu, kereta kitorg ialah Nissan Murano hitam...(Best wooh!) Biasa lah bila kat highway ada jalan kampung kat tepi2 tu kan? Tapi dalam mimpi aku antara jalan highway dengan jalan kampung tu takde barrier or anything! Macam tu je.
Kemudian dekat depan kitorang merupakan Toyota Alphard, hitam jugak! Dan peliknya backseats dia menghadap kitorang dan aku boleh nampak segala-galanya yang berlaku kat dalam tu! Aku nampak mamat pujaan hatiku ataupun THE RED tengah tido siap terlentok2 kat bahu sendiri. Walaupun air liur basinya meleleh (tak nampak pun...) aku tetap rasa dia tu mamat paling hensem. Bodo jer..
Kemudian mak aku belok masuk ke satu jalan tanah merah yang dikelilingi pokok kelapa sawit yang dah botak. Kitorang pun turun untuk tanya arah pada tuan rumah kepada satu rumah burok kat dalam tu. Aku ngan mak aku masuk kat dalam rumah tu. Tapi rupa2-nya tarak orang. Aku masih ingat permandangan menjijikkan dalam rumah tu, busuk, berlumut dan ade penyapu tergantung dalam tandas dia yang tak flush sampai dah penuh taik dalam tu! Yikes!


Lebih kuranglah!

Kemudian bila aku nak travel lebih dalam lagi, aku rasa ada orang pegang pergelangan tangan aku. Aku pun toleh. Rupa2-nya, the red yang tarik aku. Yang aku ingat dia pakai baju warna merah dengan graffiti warna hitam, seluar jeans yang perfect kat kaki dia yang panjang tu dan rambut messy+spiky dia tu. Dia tarik aku blah dari situ tapi aku keraskan badan aku. Dia tanya, "Kau buat apa kat sini?" Tapi aku tak ingat apa aku jawab. Bila dia tarik aku keluar aku nampak parents dia dalam kereta...Bapak aih, goosebump aku! Pastu aku dah terjaga...So bad!

So bila aku terbangun, aku sedar yang aku ehem ehem sangat pada dia. Bila dia nak online lagi? Bila dia nak chat ngan aku lagi? Bila aku nak cakap pada dia yang AKU SUKA KAT DIA! Bila, bila bila???

XOXO.<3

But, but, but, bila dia dah tinggalkan aku untuk jangka masa yang lama..i think about 1 month and a half-lah kot..aku semakin bersedia untuk dengar jawapan "Aku minta maaf.  Aku anggap kau kawan biasa aje." Heartbreaking tapi impossible untuk dia menyukai aku sebab aku rasa aku bukan type dia. So, aku tak kisah whether he say yes or no..because my heart is mine.<3