Tuesday 16 August 2011

Friends Are Forever

Hari ni, aku nak story telling pasal 'my top 5 friends'. Aku kekadang sayang girls aku tapi kekadang meluat pon ada.. Lagi-lagi kalau bab menganjing atau mengutuk aku. HOI!! PANAS!
But its okay. Im a good girl. Mana nak simpan dendam macam orang gila, kan? (Jawab lah ya!)
Yah, aku memang baik! Hihi..

THE TOP 5 IS..<3

No 5 Zafirah
Dia ada nama bapak yang sama dengan aku. Kitorang satu kelas dan aku selalu nampak muka dia sebab kitorang pun satu group. She's nice. Gila korea macam aku so I think she's a good friend of mine. Not being lesbo, but aku suka peluk dia cuz dia tu plushie! Haha..


No 4 Najihah and Nazurah
Why I put both of them under the same 'group'? Cuz they are like twins. Mana dia pergi, sorang lagi ikut, vice versa. They're also nice. Najihah was my bestfren so no wonder-lah aku suka pok-pek dengan dia. We can talk about anything but that was last year. This year, renggang sikit but its okay. My own mistakes yang buat frenship aku, Najihah and Nazurah a bit loose. Woosh, so sad! =(


No 3 My big sister
She's like the second me. Dia tahu setiap perkara yang aku buat dan tahu setiap perkara yang aku tahu unless make up dan style. But I don't mind. We can roll with the punches. Anything! Although she always said that she hates me, I know she'll miss me long after I'm gone...someday.


No 2 Syaqira
Well, I haven't said that she's is my bestfren. Literally, she's not..but actually, she's the closest person to me. We can talk about anything. I can confess how much I hate it when she does something I don't like. She knows my secrets and so do I. Walaupun dia tu selalu tak nak bagitahu aku certain secrets dia dan aku rasa benda tu menjengkelkan, but its okay cuz I've got mine too.


No 1 Myself
I know it sounds stupid when i listed myself as a friend. Tapi ni-lah kebenarannya! Aku sentiasa menolong diri aku. Bila aku ada masalah, diri aku lebih memahami hati aku yang menderita ni. Orang lain cuma boleh tolong nasihat tapi diri aku yang buat semua usaha untuk mencari jalan keluar (dengan izin-Nya). Tapi itu tak bermakna yang aku tak memerlukan otrang lain dalam hidup aku. I'm still a human. I don't wanna be alone..


So, konklusinya, it doesn't matter kalau kau seorang yang buruk atau apa-apa pun, kau tetap kawan aku. Walaupun aku akan menyampah kau untuk sekali-kala, tapi aku tak benci, it's just human nature. Sometimes we don't understand each other, tapi kita selalu mengalah. That's what I want in a frenship. Bukan selalu bertikam belakang semata-mata tak bersetuju untuk sesuatu hal yang bodoh-bodoh!





So, Salam 1 Malaysia. Ciao ;)