Friday 21 October 2011

Pompuan Gile Gaduh Kat Kedai Kasut...?

Hahaha...Start aku tengok video ni, aku rasa kelakar tapi rasa jijik aku tu semakin bertambah bile tengok minah dua ekor ni gaduh sebab jantan. Apalah! Buat malu kaum pompuan aje korang ni! Balik rumah tanak nasi lagi sesuai untuk korang yang serupa dengan perangai orang yang uneducated, tau?!?

Aku tak nak kasi link or letak video 'hina' tu kat blog aku sebab aku tak nak mengotorkan post aku dengan aksi lincah diorang tampar-menampar macam movie action Hollywood. Nak tengok cari sendiri. But, but, but aku komen sikit pasal ape yang diorang gaduhkan sangat tu. Biarla, aku nak komen!


Malu aku tengok korang..hihi

Si budak 'fh' ni punya pakwe sibuk mengayat budak 'bt' ni. Pastu pulak diorang dah bertepuk tampar 'manja' kat kedai kasut, menyumpah seranah macam orang hilang akal. Dah, dah, dah, aku dah cakap dah yang pompuan macam tu memang tak berguna sebab GADUH PASAL JANTAN.

Kesh, yang aku pelik tak ada orang yang cukup iman yang nak leraikan diorang yang makin naik hantu tu. Pastu, bagus2 pulak ada orang merakam, POMPUAN pulak tu! Mak aih, gila malu aku dengan kejadah diorang ni! Dah la pompuan, rakam pompuan gaduh pulak! Ish, memang haprak lah korang semua kat situ!

Dah la tu malas nak tulis memanjang. Buat aib aku jugak. Tapi kita sama-sama jadikan benda alah ni sebagai pedoman ajelah. Itulah lumrah kehidupan. Itulah dunia.