Sunday 21 August 2011

Jealouskah aku?

Aku sure ramai minah ngan mamat kat luar sana tu ada berpuluh-puluh account facebook, twitter and all that. Aku sendiri pun macam tu sebab aku ikut orang-lah!!
Anyway, tadi aku ada bukak blog sorang minah sama sekolah dengan ngan aku. Sama tingkatan tapi lain kelas, nama dia 'Just M', okay??? Aku tengok blog dia sumpah simple nak mampos dan tak cantek. Tapi ada terbit persaan jeles yang agak nipis-nipis kabus bila dia snap gambar dia ngan kawan dia yang dulunya kawan rapat aku. Sumpah, tak hot pon! Tapi aku rasa 'pelik' sebab aku tak sempat nak snap gambar dengan ex-kawan aku tu sebelum kitorang membawa hala tuju masing-masing.
Besides, aku baca post dia tentang betapa rindunya dia pada ex-balak dia. Siap ada gambar sebesar alam lagi nak show off muka laki tu. Tak adalah se-hot that red aku. Tapi at least dia dah ada ex! Aku langsung belum lagi tau! Desperate ke aku ni?

Final say, aku rasa jealous bila baca blog orang lain tapi dah tak jeles bila aku baca blog sendiri. I know it sounds stupid. Okaylah, nak blah dulu. dah masuk waktu berbuka. Selamat berbuka, Malaysia!